ေမးလြန္းအားႀကီးလို႔ ျပန္ေရးေပးလိုက္တာပါ..။

ကၽြန္ေတာ့္ကိုလာလာေမးၾကတယ္။ Gmail ကို ဘယ္လိုေဖါက္ရမလဲတဲ့။ ဘာလုပ္ဖို႔လဲ
ျပန္ေမးေတာ့ မေျဖႏိုင္ၾကဘူး။ ဆိုင္မွာလာသံုးတဲ့ ေကာင္ေလးေတြက
ေျပာၾကျပန္တယ္။ ကိုယ္ေဖါက္ခ်င္တဲ့သူရဲ႕ ေမးလ္အေကာင့္ ၅ ခုေလာက္သိရင္
ေဖါက္လို႔ ရတယ္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့မဆိုင္ဘူးလို႔ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္
အျမင္ပါ။

ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုေတာ့ေျပာခ်င္ပါတယ္ မလုပ္ၾကပါနဲ႔လို႔၊
ရခ်င္လည္းရႏိုင္ပါတယ္။ မရဘူး လို႔ ကၽြန္ေတာ္မေျပာပါဘူး။
ေဖါက္လို႔ရႏိုင္တဲ့ Softwares ေတြလည္းရွိတယ္ဗ်ာ။ ရွယ္ေတြ ခ်ည္းပဲရွိတယ္
(ေရးတဲ့လူေတြေျပာတာပဲ)။ ကၽြန္ေတာ္လည္း လိုက္ရွာခဲ့ဖူးပါ တယ္။ အခ်ိန္
ေတာ္ေတာ္ေပးရပါတယ္။
Software တစ္ခုေတာ့ရခဲ့ပါရဲ႕ဗ်ာ။ ကိုယ့္ရဲ႕ Mail Password ကို
ရင္ေပးရတယ္။ သူက ဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုေတာ့ ကိုယ့္ေမးလ္ထဲကိုအရင္၀င္၊ ၿပီးမွ
Google ရဲ႕ကိုယ္ေဖါက္ ခ်င္တဲ့ ေမးလ္ကို ေဖါက္လို႔ရပါမယ္တဲ့
ေျပာထားၾကပံုကေတာ့ဗ်ာ (ေမာင္ပိုင္ေတြခ်ည္းပဲ)၊ အဲဒီကတည္းက ကၽြန္ေတာ္
မယံုေတာ့ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္စမ္းၾကည့္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္
ကလိခ်င္တိုင္းကလိလို႔ရေအာင္လို႔ အေကာင့္တစ္ခု လုပ္ထားတာရွိေသးတယ္။ အဲဒီ
အေကာင့္နဲ႔ စမ္းၾကည့္ပါတယ္။ ဘယ္လိုစမ္းလဲသိလား၊ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ mail ကို
လွမ္းေဖါက္ပါတယ္။
ဘာျဖစ္လာလဲဆိုေတာ့ အဲဒီအေကာင့္ကမရွိပါဘူးတဲ့ဗ်ာ။ ကိုင္း ေသၿပီဆရာပဲ။
ေနာက္ထပ္ သူငယ္ခ်င္းအေကာင့္တစ္ခုကို ထပ္စမ္းတယ္။ အဲဒီအေကာင့္လည္း
မရွိပါတဲ့ ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ အရူးလုပ္ခံလုိက္ရတယ္။ (အဲ့ေလ
အရူးျဖစ္ေအာင္ လွည့္စားတာ ခံလိုက္ရတယ္။) စမ္းၾကည့္တဲ့
ေမးလ္အေကာင့္ကိုလည္း Password ျပန္ေျပာင္း လိုက္ရတယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္က
ဆိုင္တစ္ဆိုင္ထဲမွာပဲ ထိုင္ေဖါက္ေနလို႔လည္း မရတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့
ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ ႏိုင္ငံျခားမွာပါ။ သူ႔ကိုေျပာ ၿပီးေတာ့မွ
ကၽြန္ေတာ္စမ္းၾကည့္တာပါ။ မရပါဘူး။
Google ကေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ေဖါက္သည္ေတြအေကာင့္ကို လြယ္လြယ္နဲ႔ Hacking လုပ္တာ
ခံမယ္မထင္ပါဘူး။ ေနာက္ကၽြန္ေတာ္ေတြးၾကည့္တယ္။
ဘာလုပ္မွာလဲဗ်ာ။ အလကားကိုယ့္အခ်ိန္ေတြကို သူမ်ားကိုဒုကၡေပးဖို႔
သံုးေနသလိုပါပဲ။ အဲ့တစ္ခုေတာ့ ရွိတာေပါ႔ဗ်ာ အသိေလးေတာ့ရခဲ့တာေပါ႔။
ကၽြန္ေတာ္လည္း Hacking ကိုစိတ္၀င္စားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ Hacking Softwares
ေတြေတာ့မဟုတ္ဖူး။ Hacking သပ္သပ္ကိုစိတ္၀င္စားတာပါ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ဆရာေျပာေျပာေနသလိုေပါ႔ဗ်ာ။
Softwares စြမ္းတာ လူစြမ္းတာမဟုတ္ဖူး တဲ့ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာကေတာ့
လုပ္တတ္တဲ့၊ လုပ္လို႔ရတဲ့နည္းကိုသိတဲ့ သူေတြလည္း ရွိမွာပါ။ ဒါေပမဲ့
မလုပ္ၾကပါနဲ႔လို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ တာပါ။
သေဘာေပါက္ႏိုင္ၾကပါေစလို႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။